Qatar Airways Point tilbud - Easy Deals fra Kobenhavn/Stockholm business class/economy class

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av pep, 28 September 2012.

1. pep

pep Medlem

QATAR Airways Easy Deals fra CPH/ARN [bz / economy)

Man kan lige nu flyve business Copenhagen/ARN -Doha paa Business (1-way) for kun 19,000 Q miles mod normalt 37,500. Maanedens tilbud. Og hjem paa monkey for 12,500 miles (til CPH) eller 10,500 (til ARN). See mere paa privilege-club-easy-deals-one

2. Jonas Forslin

Jonas Forslin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg att man kunde registrera sig för "Easy deals" för November nu men hittade aldrig någon länk till poängrabatterna den här månaden. Men efter lite trixande med länkadresserna verkar det som att det är det här som är månadens rabatter. Stockholm har fallit ur business-rabatten den här månaden och gått upp något på ekonomi-milsen som behövs. Däremot finns det fortfarande möjlighet att åka rabatterat från Köpenhamn för 19 000 miles i business. Verkar spela roll när man gör sin bokning också med tanke på deras kommande "enhancements". Vissa sträckor blir faktiskt billigare dock.

Hade jag vetat det här när jag bokade min resa till Hanoi från Bangkok kanske det hade kunnat funka med Ho Chi Minh lika väl fast för 4000 miles i business class. Billigt. (Kostar ordinarie pris 5000 miles att uppgradera denna sträcka för poäng efter deras enhancement mot tidigare 10 000 miles per väg).

Easy deals november

Last edited: 11 Oktober 2012

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!