Senaste nytt

Qatar Airways Point tilbud - Easy Deals fra Kobenhavn/Stockholm business class/economy class

pep

Medlem
QATAR Airways Easy Deals fra CPH/ARN [bz / economy)

Man kan lige nu flyve business Copenhagen/ARN -Doha paa Business (1-way) for kun 19,000 Q miles mod normalt 37,500. Maanedens tilbud. Og hjem paa monkey for 12,500 miles (til CPH) eller 10,500 (til ARN). See mere paa privilege-club-easy-deals-one
 
Såg att man kunde registrera sig för "Easy deals" för November nu men hittade aldrig någon länk till poängrabatterna den här månaden. Men efter lite trixande med länkadresserna verkar det som att det är det här som är månadens rabatter. Stockholm har fallit ur business-rabatten den här månaden och gått upp något på ekonomi-milsen som behövs. Däremot finns det fortfarande möjlighet att åka rabatterat från Köpenhamn för 19 000 miles i business. Verkar spela roll när man gör sin bokning också med tanke på deras kommande "enhancements". Vissa sträckor blir faktiskt billigare dock.

Hade jag vetat det här när jag bokade min resa till Hanoi från Bangkok kanske det hade kunnat funka med Ho Chi Minh lika väl fast för 4000 miles i business class. Billigt. (Kostar ordinarie pris 5000 miles att uppgradera denna sträcka för poäng efter deras enhancement mot tidigare 10 000 miles per väg).

Easy deals november
 
Last edited:

flatwhite

Medlem
Jag trodde "Easy Deals" var en myt, jag har då aldrig sett några. Men nu fick jag ett e-brev om att de kör upp till 50 % poängrabatt på utvalda destinationer, bl.a. Köpenhamn.

Boka senast 15 november 2018 för resa senast 10 december 2018.

Promo code: EDEALS1118

https://www.qatarairways.com/en/Privilege-Club/easy-deals.html

Qatar Airways skrev:
Business Cabin Deals
Between Doha and below*

50 %
Addis Ababa, Chongqing, Copenhagen, Djibouti, Mashad, Salalah, Tbilisi, Tehran

40 %
Amritsar, Brussels, Colombo, Dar es Salaam, Lagos, Maldives, Prague, Rome, Seychelles, Vienna

30 %
Adelaide, Ankara, Bucharest, Munich, Penang

*Discount is only applicable between Doha and the above listed destinations. For example if you are flying from London to Seychelles, the discount is only applicable on the Doha to Seychelles leg. London to Doha is excluded from the redemption discount.

Qatar Airways skrev:
Important booking information

● Only applicable on Qatar Airways Marketed and Operated flights.

● Discount applicable only for online Award tickets redeemed at qmiles.com or Qatar Airways Mobile App.

● Booking Period: 7 November 2018 – 15 November 2018

● Flight Period: 7 November 2018 – 10 December 2018

● To enjoy this offer member needs to quote the Promo Code: EDEALS1118. Promo code is case sensitive.

● Percentage discount is applicable only on the eligible sector mentioned in the communication.

● If the eligible sector is a part of your literary then applicable discount (discounted Qmiles for the eligible sector) will be deducted from the total Qmiles required.

● Not valid in conjunction with any other offer.

● Redemptions are valid for anyone the member chooses. Each redemption may include up to 9 passengers on the same transaction.

● A member can redeem unlimited number of Easy Deals Awards.

● Regular award ticket terms and conditions apply. Changes in the ticket dates/route which are not promotional will be subject to the corresponding fees and additional Qmiles will be charged.

● If some sectors of the trip are not within the offer period or part of the promotional sectors, those sectors will be charged at regular Qmiles.

● Award seats are limited and subject to availability.

● Not valid for flexi awards.
 

QR A319

Medlem
Jag trodde "Easy Deals" var en myt, jag har då aldrig sett några. Men nu fick jag ett e-brev om att de kör upp till 50 % poängrabatt på utvalda

Förhoppningsvis kommer vi se mer av dessa rabatter!
Efter den brutala mileshöjningen för award resor i maj så slutade nog lite för många QRPC resenärer att boka i sitt eget flygbolag och valde istället award flygningar hos andra OW members för miles intjänade hos QR.
AY vill ha 170 000 miles till BKK i jämförelse med Qatar airways som från CPH med slutdestination Suvarnabhumi debiterar 230 000 q-miles i sina egna flighter och då har jag ändå 10% i rabatt som platinum resenär.
 

flatwhite

Medlem
En gång är ingen gång, två gånger är en trend?

Boka senast 31 december 2018 för resa 1 februari till 31 mars 2019.

Promo code: EDEALS1218

https://www.qatarairways.com/en/Privilege-Club/easy-deals.html

Qatar Airways skrev:
Business Cabin Deals
Between Doha and below*

50 %
Baghdad, Baku, Belgrade, Chang Mai, Chengdu, Clark, Dhaka, Faisalabad , Hanoi, Helsinki, Ho Chi Minh City, Islamabad, Kathmandu, Kochi, Kolkata, Kozhikode, Krabi, Lahore, Peshawar, Sarajevo, Shiraz, Sialkot, Skopje, Sofia, Stockholm, Thessaloniki, Venice, Warsaw, Zagreb

40 %
Athens, Beijing, Birmingham, Budapest, Denpasar Bali, Dublin, Jakarta, Moscow, Phuket, Trivandrum

30 %
Barcelona, Cardiff, Johannesburg, Kiev, Kuala Lumpur, Manila, Milan, Nice, Oslo, Seoul, Zurich

* Discount is only applicable between Doha and the above listed destinations. For example if you are flying from New York to Seychelles, the discount is only applicable on the Doha to Seychelles leg. New York to Doha is excluded from the redemption discount.
 

flatwhite

Medlem
Ny "Easy Deals", 50 % på Göteborg, Stockholm och Helsingfors, 40 % på Köpenhamn och 30 % på Oslo.

Boka senast 15 maj 2019 för resa senast 30 juni 2019.

Promo code: EDEALS519

https://www.qatarairways.com/en/Privilege-Club/easy-deals.html

Qatar Airways skrev:
Business Cabin Deals
Between Doha and below*

50 %
Adana, Addis Ababa, Amritsar, Ankara, Antalya, Baghdad, Basra, Belgrade, Birmingham, Brussels, Cardiff, Chengdu, Chongqing, Clark, Colombo ,Da Nang, Dhaka, Djibouti, Erbil, Faisalabad , Gothenburg, Hanoi, Helsinki, Ho Chi Minh City, Islamabad, Istanbul, Karachi, Kathmandu, Kiev, Kochi, Kozhikode, Lagos, Lahore, Mashad, Moscow, Multan, Nagpur, Najaf, Penang, Peshawar, Phuket, Salalah, Sarajevo, Shiraz, Sialkot, Skopje, Sofia, Stockholm, Sulaymaniyah, Tbilisi, Tehran, Trivandrum, Victoria, Warsaw, Yangon.

50 %
Between Sao Paulo and Buenos Aires

40 %
Bangkok, Barcelona, Beijing, Bucharest, Copenhagen, Denpasar Bali, Goa, Guangzhou, Hangzhou, Kuala Lumpur, Larnaca, Manchester, Milan, Munich, Pisa, Prague, St. Petersbury, Thessaloniki, Vienna, Yerevan, Zanzibar, Zurich.

30 %
Algiers, Athens, Baku, Budapest, Capetown, Dublin, Johannesburg, Madrid, Maputo, Oslo, Philadelphia, Rome, Seoul, Windhoek.

* Discount is only applicable between Doha and the above listed destinations. For example if you are flying from London to Seychelles, the discount is only applicable on the Doha to Seychelles leg. London to Doha is excluded from the redemption discount.
 
Toppen