Senaste nytt

Qatar Airways introducerar gratis champagne i economy class

agehall

Medlem
Jag tycker inte du ska känna dig avskräckt av att många här är både duktiga fotografer och skribenter. Jag försöker läsa allt som skrivs här och visst är det lättare att läsa vissa inlägg, men det är alltid intressant att höra synpunkter om flygbolag, oavsett om inte är perfekt skrivna.
 

pep

Medlem
Jag tycker inte du ska känna dig avskräckt .......

OK, mange tak - men personligt har jeg svært ved at finde rundt i trådene. Måske vi kunne have flere fora for at holde bedre orden på anmeldeleserne? Og skelne mellem egentlige rejsereportager og "almindelige, små anmeldelser"? Jeg har lavet 40 anmeldelser over de sidste 2-3 år til Skytrax. De 38 af disse er gengivet. Dog er de fleste "redigerede", hvilket gør at de falmer og i værste fald bliver ligegyldige. Derfor er dette forum helt specielt, da man kan kalde en spade for en spade....
 

Sofia

Medlem
Qatar brukar väl också servera Laurent Perrier i business om jag inte minns fel?

Min nästa flygning med Qatar är bokad i ekonomiklass men man kan ju alltid hoppas på uppgradering igen ;-) annars får jag väl hålla till godo med champagnen
 

pep

Medlem
Jeg har checket Qatar Airways hjemmeside grundigt og kan INTET sted finde Jacobs information ??? Jeg rejste i October og da var der bestemt ingen champagne paa monkey :-(
 

pep

Medlem
Det synes at de nu serverer champagne. Jeg fandt dette review fra 7 december 2012 på SKYTRAX (Qatar Airways Customer Reviews | SKYTRAX) by F Harvey som har rated turen til (kun) 3 ud af 10 i Economy:

BRU-DOH A330, rather disappointed at dated plane Brussels to Doha, seats were not very comfortable and box for the inflight entertainment system meant you couldn't fully stretch your legs under the seat. IFE was old and when announcements were made you had to go back and rewind to before the announcement. The design also meant that any pressure on the arm rest remote control could lead to fast forward or stop the movie. The catering was good though and I liked the fact they served champagne even in Economy class.Cabin crew attentive and often came around with refreshments. Arrival into Doha was delayed, transfer onto the next flight was an unpleasant experience as at Doha airport - overcrowded and bus transfers instead of gates.
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Det synes at de nu serverer champagne. Jeg fandt dette review fra SKYTRAX (Qatar Airways Customer Reviews | SKYTRAX) by F Harvey som har rated turen til (kun) 3 ud af 10 i Economy:
Ja, vi(inte jag dock:eek:) fick prova champagnen före BC.se Julbord i lördags.
12058d1355256908t-artikel-businessclass-julavslutning-i-bilder-dsc_0324.jpg
 
Last edited:

pep

Medlem
Champagne paa Qatar economy / en sandhed med store modifikationer: Er netop landet i Doha fra Nairobi og fik ingen champagne :-( De sagde at det kun er på de europæiske destinationer det gælder. Men de var rystede eller pikerede over min viden og var tilsidst villige til at bringe mig et glass fra bz-class. Men det afslog jeg da jeg allerede havde spist. Ydermere skulle de åbne en ny flaske - så meget kunne jeg slet ikke drikke....

Nu skal jeg videre til BKK og SGN, så må vi se....dramaet fortsætter. Jeg skal nok orientere. Hvis der ikke er champagne der, så vil jeg lave en case ! Har man sagt champagne må man ogsaa følge op og fylde i glasset....
 
Last edited:
Toppen