Senaste nytt

Qatar Airways Exclusive Gold Card Activity: Fast track til guld

Der er yderligere 10% rabat hvis man booker på QRs nye website senest 18 October!
" Enjoy great savings on your next flight as we celebrate the launch of our new website. Book by 18th October using the promo code NEWLOOK2015 for up to 10% discount* on Economy and Business Class."
Try our new website and save!
Dette er deres hjemmeside i Vietnam men man kan ogsaa booke fra Scandinavian iflg. pop-op vinduet, hvor f.eks. CPH kommer frem i rullegardinet "From: "

Ja, även promotion biljetter i businessklass får vara med i denna kampanj så det är bara att boka på.

Mvh
Sid
 

RonnieK

Medlem
Jag vill inte vara den som är den....men... det ringer några klockor när det åter är dags för en manuellt hanterad kampanj organiserad av BC ihop med ett gulfbolag.
 
Grymt bra kampanj, för min del faller det på att jag inte kan boka förrän i november och om man inte vet hur många som redan utnyttjat den.
 

dashboard

Administrator
Hej, vil bare fra BusinessClass sin side bekrefte at alt ser ut til å fungere på kampanjen. Vi har allerede fått inn bra med bestillinger selv om nettopp lansert...

Her kan mange BusinessClass medlemmer se frem til en super reise på Business Class og til Gold status!
 

Bryant

Medlem
Intressant kampanj. Hade kunna tänkt mig denna min sydafrikaresa blir av. Men då vill jag veta om jag är med i kampanjen eller ej. Trista att råka vara nr:101..
 

dashboard

Administrator
Vi kommer til å oppdatere underveis, om kampanjen fortsatt gjelder eller ikke. Når vi har nådd de første 100, vil vi kontakte Qatar og stoppe kampanjen. Med mindre Qatar da ønsker å utvide kampanjen ;).

Men altså, det er ingen fare enn så lenge, kampanjen vil nok gjelde en god stund...

God helg fra BusinessClass...
 
Toppen