Senaste nytt

Qatar Airways - Det här gjorde Ni inte så bra!

LarsCph

Medlem
Jeg syntes egentlig det er OK at de holder Ramadan på den måde, det er trods alt Qatar. Det er godt nok længe siden de har haft Krug i al mourjan loungen :) Jeg fløj med dem under ramadanen i 2016 og ja der var ingen alkohol i Doha. Men der var på flyet og alt i alt var det intet problem syntes jeg.
 

squeezen

Medlem
0E52C5DC-5CFB-411B-8D81-61D4D8563795.jpeg
E12EB877-2DEE-4DD1-9FDE-4D6415792302.jpeg
Etapp 1: i luften, hong kong-doha full service som vanligt
Ingen bild på hel meny...
 

squeezen

Medlem
Här på marken är det torrt som öken. Inget fika i loungerna.

Uppgraderad så var det också denied access redan i rulltrappan upp till Al Mourjan loungen.

Edit: ombord nu, verkar vara full meny igen med fika. Pre departure drink i form av champagne
 
Last edited:

pep

Medlem
Ja. Stort tab. Men jeg tror at hvis man ikke accepterer afvisningen ved rulletrappen og forklarer situationen ved receptionen ovenpå, da er de måske mere venlige?
 

Dr. Miles

Expert
Ramadan'en slår til igen:
Qatar Airways & Ramadan (Doha Drying Up!) | LoyaltyLobby

"The Muslim Holy Month of Ramadan is about to begin and starts affecting Qatar Airways passengers on Wednesday or Thursday May 15/16 and ends on June 14, 2018. Qatar’s lounges in Doha will become entirely DRY and many flights to/from Muslim countries where alcohol beverages would be otherwise served are not during this time"
Jag vet inte om ett flygbolag från ett muslimskt land inte serverar alkohol under Ramadan räknas som "Det här gjorde ni inte så bra" kategori.
 

Meazza

Medlem
Hittade nedan info på one mile at a time
"As of November 6, 2017, Qatar Airways is no longer granting lounge access to passengers who upgrade using miles on the day of departure. So if you’re an elite member and use Qmiles to upgrade on the day of departure, you’ll only get lounge access based on your status (if applicable), and not based on your higher class of service."
Gäller detta även vid cash upgrades?
 

pep

Medlem
Jag vet inte om ett flygbolag från ett muslimskt land inte serverar alkohol under Ramadan räknas som "Det här gjorde ni inte så bra" kategori.
Måske ikke. Men det er dog en serviceforringelse sammenlignet med hovedparten af andre flyselskaber. Jeg synes emnet er for småt til at lave en ny tråd. Grunden til jeg postede var at påminde "vore folk" om at der denne pause - og dermed chance for at drikke mindre :) Jeg glemmer altid Ramdan'en når jeg booker og har det fint med at afdampe lidt i Doha
 
Toppen