Senaste nytt

Qatar Airways business class och Stockholm Arlanda Lounge

Ricci

Medlem
Ok, tackar för infon!
Då jag har 4,5 timme på T5 innan boarding så får det bli något att äta hos Pontus in the Air imorgon kväll(även om jag åker C hos QR).
 

Dr. Miles

Expert
4,5 timmar? Åk in till stan.
Arlanda Express 6 timmarsbiljett kostar 340 SEK och om man snålar och håller sig till SL biljett via Märsta, hinner man inte något annat än att åka till stan och komma tillbaka.

Självklart allt är relativt för alla men det känns dålig idé att spendera 340 SEK för att åka in till stan för ca 3,5 timmars tid inkl transporttid till/från Arlanda.
 

Agö

Medlem
Arlanda Express 6 timmarsbiljett kostar 340 SEK och om man snålar och håller sig till SL biljett via Märsta, hinner man inte något annat än att åka till stan och komma tillbaka.

Självklart allt är relativt för alla men det känns dålig idé att spendera 340 SEK för att åka in till stan för ca 3,5 timmars tid inkl transporttid till/från Arlanda.
Dålig idé för vissa, bra idé för andra.
 

Ricci

Medlem
Jag körde en SAS EBD arrival lounge på 1 timme och när jag sedan kom till Pontus så var de på G att stänga.
Kändes att det bara var Stockholms loungen som var öppen efter kl.19 (dock var det dagen innan Julafton).
 

agehall

Medlem
Jag skulle vilja ha mer service på ARN, typ massage och kanske gym. Om man har lång transfere så är det segt att bara hänga i loungen
Både massage och gym finns väl i SkyCity? Har man lång transfer är det ju inga problem att gå dit ifall man önskar sådana tjänster.
 
Toppen