Senaste nytt

Qatar Airways business class och Stockholm Arlanda Lounge

Ziplock

Medlem
Trådstartaren här.... Precis som någon skrev tidigare var väl inte denna lounge så imponerande, men den var i alla fall lugn på nyårsaftons morgon locan 8:30.
 

Ricci

Medlem
Jag skall flyga QR på lördag från ARN så är det fortfarande denna lounge som gäller och skall man ställa förväntningarna som SAS T4 loungen:confused:.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

JensE

Medlem
Jag skall flyga QR på lördag från ARN så är det fortfarande denna lounge som gäller och skall man ställa förväntningarna som SAS T4 loungen:confused:.
Så dåligt kan inget vara.. :)
Brukar finnas öl, något mouserande rött/vitt och lite kalla tilltugg. Inget att hänga i granen.
Är där i eftermiddag så kanske kan rapportera om jag kommer ihåg.
 

Voyageur

Medlem
Jag skall flyga QR på lördag från ARN så är det fortfarande denna lounge som gäller och skall man ställa förväntningarna som SAS T4 loungen:confused:.

Nää, nu för tiden har de uppdaterat utbudet rätt väl. Finns mousserande samt en enklare varm buffe värt att nämna. Sen är det rätt lungt och skönt för det mesta.
Flyger du QR i business dessutom, vill du nog inte fylla buken på simpel lounge mat! ;)
 

JensE

Medlem
Nää, nu för tiden har de uppdaterat utbudet rätt väl. Finns mousserande samt en enklare varm buffe värt att nämna. Sen är det rätt lungt och skönt för det mesta.
Flyger du QR i business dessutom, vill du nog inte fylla buken på simpel lounge mat! ;)
Det enda som var ”nytt” är varm potatisgratäng annars var det som jag sa ovan.
Ölälskare har valet mellan Sofiero eller Sofiero =)
 
Toppen