Qatar Airways börjar med all business class-flygningar mellan London och Doha

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av Jacob, 18 Februari 2014.

  1. Jacob

    Jacob Medlem

    Qatar Airways All-business class Airbus A319

    Qatar Airways har sedan länge satsat stort på London och flyger idag fem gånger dagligen mellan Qatar och den brittiska huvudstaden, Heathrow är dessutom den enda flygplatsen utanför Qatar med en dedikerad Qatar Airways-lounge. Nu kommer ytterligare en nyhet, som första flygbolag i Mellanöstern lanserar Qatar Airways i maj en all-business-linje mellan London och Doha,…
     

    Se hela inlägget

  2. Detta vore kul att testa! Blir spännande att se priserna.
     
  3. pep

    pep Medlem

    Fantastisk nyhed! En ny era indledes for os frequent flyer freaks....Priser: der må da være visse stordriftfordele og kvalitetsfordele med fuld fokus på business....
     
  4. A380*G

    A380*G Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Skoj att köra detta konceptet igen. Singapore Airlines körde dock en all business mellan Singapore och New York tidigare.
     
  5. Bamsefar

    Bamsefar Medlem

    Var det inte Qatar som vi var överens om att vi skulle bojkotta?!
     
  6. MarcusC

    MarcusC Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Imponerande det är så stort underlag till DOH...för vill resenärer som flyger "all business" verkligen ha transfer (förutom bc.se resenärer..) blir spännande följa. Men jag åker nog hellre 787 :)
     
  7. A380*G

    A380*G Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag minns att redaktionen tydligt har påpekat att de inte tar ställning till om enstaka individer bojkottar. Känns fel att säga att "vi" ska bojkotta när det är tusentals medlemmar och läsare på BusinessClass.se
     
  8. perhall

    perhall Medlem

    Coolt! Men personligen föredrar jag WB på long-haul så jag skulle tveklöst välja en av övriga avgångar. Kan inte riktigt se någon fördel med all Business. Lider aldrig av Economy-passagerare när jag åker Business och dessutom är ju komforten - inkl. rymdkänslan - avsevärt bättre i en 777, 787 eller A330/Per
     
  9. Från rent FlightCrew Planing måste det vara ett jäkla mickel med så många maksintyper varje dag.

    Iofs kanske det är EXAKT likadant varje dag, då är det inte ett problem.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×