Senaste nytt

Qatar Airways börjar flyga till Los Angeles, Boston och Atlanta 2016

Dr. Miles

Expert

Smuffe

Medlem
De är med i SkyTeam.

De hade Business class kampanj från Indien till USA för under 10.000 SEK inkl. skatter förra året men den gick upp rejält senare.
[Business class] Delhi/Mumbai-New York/Washigton T/R, Saudia, 9.700 SEK inkl. skatter

Jag var lite lat när jag skrev...
Efter lite undersökningar så hittade jag London-Jeddah-Los Angeles i business och 150% intjäning för £4'043,46 eller ca 50'700kr...
Det är omkring 56320 miles och strax över 1kr per intjänade miles till någon av Sky Team...

Jag tror att jag avvaktar tills jag ser vad Qatar kan tänka sig att komma med för deal Stockholm-Doha-Los Angeles. :)
 

Gus

Medlem
Nu väntar man väl bara på att Qatar ska ha en lika trevlig kampanj till USA som de haft flera gånger till Asien! ARN-DOH-LAX för sisådär 14 000 SEK tor i business vore väl inte helt fel! :) Undrar hur många GT man hinner dricka på den rutten! ;)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Nu väntar man väl bara på att Qatar ska ha en lika trevlig kampanj till USA som de haft flera gånger till Asien! ARN-DOH-LAX för sisådär 14 000 SEK tor i business vore väl inte helt fel! :) Undrar hur många GT man hinner dricka på den rutten! ;)

Tror jag inte kommer, finns väl inte ens några laddade priser över huvudtaget för USA.
 

AABack2ARN

Medlem
Nu har jag inte kollat varenda avreseflygplats i Europa men de enda flygplatserna inom Europa som har publicerade priser till Dallas eller Los Angeles med Qatar är Aten och Larnaca

Priserna från Aten är överkomliga. ATH-DOH-DFW t/r bokas i D-klass för cirka 22000SEK+skatt och Los Angeles för något mer.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Homer

Medlem
Nu har jag inte kollat varenda avreseflygplats i Europa men de enda flygplatserna inom Europa som har publicerade priser till Dallas eller Los Angeles med Qatar är Aten och Larnaca

Priserna från Aten är överkomliga. ATH-DOH-DFW t/r bokas i D-klass för cirka 22000SEK+skatt och Los Angeles för något mer.

Jamen Aten och Larnaca till Doha är ju mindre än 2000 miles, så inget för den som använder BAEC :eek:

Det kanske finns priser från Marocko eller Algeriet.
[Business Class] Casablanca – New York, Qatar Airways, 10700 SEK T/R inkl skatter | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
 
Toppen