Senaste nytt

Qatar Airways avslutad rea - gjorde ni några sjysta fynd?

RonnieK

Medlem
Slog till på denna REA i våras och köpte biljetter till Phuket nu i helgen. En glad överraskning som jag såg jag nu är att de har bytt ut "gamla" A330 DOH-HKT till nya B787.
Dreamlinern i fyra legs till värmen för 10.500 SEK känns som ett kap just nu!
 

Direktorn

Medlem
Testa portvinet. Kopke från -73 var det när jag åkte ARN-DOH. Vad det gör i munnen med ostbrickan törs jag inte säga eftersom jag vill vara kvar på forumet..
 
Jeg købte CPH-DOH-DPS for 2 voksne + 1 barn for DKK 43.200 ud 21 Juli og hjem 10 August under kampagen i dagene efter jul. Booking klasse R (business). Der var til gengæld ingen tilbud i economy i samme periode.
Ok, jeg venter litt fremover. Qatar kommer helt sikkert med nye tilbud snart som gjelder i sommer også. Regner med å betale rundt 53k NOK for 2 voksne og 3 barn til SIN når de har kampanjepriser.
 

Direktorn

Medlem
Qatars reor blir sämre. ..För egen del bör de komma ner rejält i pris i business om det ska vara värt att boka dem. Om något oförutsett händer är deras service och kompensation skräp. ( ingen kompensation för brännskada av hett kaffe på min kollega ännu trots mail med deras kundtjänst ) Håll er undan på den här prisnivån mitt tips.
 
Qatars reor blir sämre. ..För egen del bör de komma ner rejält i pris i business om det ska vara värt att boka dem. Om något oförutsett händer är deras service och kompensation skräp. ( ingen kompensation för brännskada av hett kaffe på min kollega ännu trots mail med deras kundtjänst ) Håll er undan på den här prisnivån mitt tips.
Jeg er ikke enig i det. Jeg flydde Qatar C i sommeren 2017 og det var en av de beste C flyturene jeg har hatt. Kjempegod service, dine on demand og gode lounger i Doha. Og når vi betaler rundt 12.000 NOK for C er det en veldig god deal etter min mening. I tillegg gir 1 t/r 560TP på BA og 17.000 Avios

Synd at kollegaen fikk kaffe over seg, men uhell kan jo skje. Kan jo ikke si at Qatar er dårlig pga et uhell med kaffe.
 

Direktorn

Medlem
Jeg er ikke enig i det. Jeg flydde Qatar C i sommeren 2017 og det var en av de beste C flyturene jeg har hatt. Kjempegod service, dine on demand og gode lounger i Doha. Og når vi betaler rundt 12.000 NOK for C er det en veldig god deal etter min mening. I tillegg gir 1 t/r 560TP på BA og 17.000 Avi
Jeg er ikke enig i det. Jeg flydde Qatar C i sommeren 2017 og det var en av de beste C flyturene jeg har hatt. Kjempegod service, dine on demand og gode lounger i Doha. Og når vi betaler rundt 12.000 NOK for C er det en veldig god deal etter min mening. I tillegg gir 1 t/r 560TP på BA og 17.000 Avios

Synd at kollegaen fikk kaffe over seg, men uhell kan jo skje. Kan jo ikke si at Qatar er dårlig pga et uhell med kaffe.

Jo. Vi vill såklart ha ett bra pris men eftersom vi inte är nöjda med Qatar och deras svar "Goddag yxkskaft" så åker vi helt enkelt ned ett annat flygbolag August 2018. Qatar missar 4 businessbiljetter när vi helt enkelt röstar med fötterna. Simple as that.

Synd at kollegaen fikk kaffe over seg, men uhell kan jo skje. Kan jo ikke si at Qatar er dårlig pga et uhell med kaffe.
 
Toppen