Senaste nytt

Qatar Airways 4 dagars rea 25% rabatt i economy class och business class

nlu

Medlem
Upp till 25% rabatt
Upptäck världen med vår globala 4-dagarsrealisation.
Från 21 till 24 oktober erbjuder vi upp till 25% rabatt till fler än 120 affärs- och semesterdestinationer världen över.

Upptäck världen med vår globala 4-dagarsrealisation!

Kort om Villkor
Bokningsperiod: 21 - 24 oktober 2013
Reseperiod: 27 oktober 2013 - 19 juni 2014. Resan måste vara avsultad senast 19 juni 2014.
Resa till kampanjpriser ej möjligt:
- 18 - 23 december 2013 och 2 - 12 januari 2014
Giltigt på alla Qatar Airways flyg med undantag för följande:
- Alla resor som påbörjas i Korea och Australien.
- Resor mellan Denpasar/Bali och Singapore, Sao Paulo och Buenos Aires, Hanoi och Bangkok, Phnom Penh och Ho Chi Minh City, Kuala Lumpur och Phuket.
- Qatar Airways flighter QR5501-Q5504 och QR5507 - 5508.
- Alla codeshare-flyg som inte flygs av Qatar Airways.
- Alla resor med Doha som slutdestination med undantag för resor som påbörjas i Bahrain, Irak, Jordanien, Kuwait, Libanon. Oman, Qatar, Saudiarabien, Förenade Arabemiraten och Yemen. Resor med transit i Doha är tillåtet.
Minimum reslängd: 3 dagar
Maximal reslängd: 1 månad
 

SFC

Medlem
Jag tittar på C-klass ARN-DXB r/t i december, finns för 12700kr och det känns som ett helt ok pris då det korta skuttet DOH-DXB och tillbaka dessutom är i First.

Normalt pris brukar vara runt 16000kr om jag inte minns fel.
 

dino_81

Medlem
Trevlig deal. Är lite sugen på att prova både Dreamlinern och Qatar i C faktiskt och detta är ett bra tillfälle. Men jag har en känsla av att liknade erbjudanden kommer från bolaget emellanåt så det kommer nog fler chanser.

Frågan är bara var man maximerar och får flyga så mycket som möjligt / per krona.

Bangkok brukar ligga bra till ur både pris- och upplevelsenivå. Två lagom långa "ben" att optimera det hela. Du kan välja både dag- och nattflyg och även välja om du vill ha ett längre eller kortare stopp i Doha och deras Bussinessterminal.
 
Toppen