Qantas lanserar Sleep Sooner-koncept i business class

Diskussion i 'Oneworld' startad av staff, 16 Januari 2015.

1. Qantas launches new ‘Sleep Sooner’ service in business class - Australian Business Traveller

simon_says91, agehall, Christian R och 1 annan gillar detta.
  2. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Smart förbättring. Man slipper den där röran när alla stolar skall bäddas så fort man kommer ombord, när dessutom champagne och handbagage skall på plats. Annars blir nog ingen större skillnad. Jag har flugit en av de där nattflygningarna (SIN-BNE) innan den här nya konceptet, för de flesta åt i loungen, väldigt trevlig sådan i Singapore, och dessutom var det begränsad måltidsservice ombord. Så en tjugominuter efter take off vara alla horisontella. Men som sagt man slipper det initiala bäddböket.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det där skulle jag vilja se TATL också... Tänk om British Airways's sleeper service kund utökas till detta...

4. SAS ska ju använda samma stol som Qantas, och det - Thompson Vantage XL - ska vara det första businessätet på marknaden som kan vara fällt (dock inte hela vägen) från gate till gate. Så SAS borde kunna erbjuda ska servicen också med de nya Hästenssängkläderna.

Har dock en viss känsla att det inte kommer att bli så.

5. Qantas har lanserat en reklamfilm for deras Business Suite.

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gårdagens resa med QF438 MEL-SYD...
    Ska gå igenom mina bilder som jag tog med kameran och postar sedan.
    Dessa är tagna med mobilen.

Christian R, segra, Agö och 6 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!