Pyjamas på dagflyg

Diskussion i 'Oneworld' startad av Lukas2, 16 Augusti 2015.

1. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tjo, ni som åker first till höger och vänster. Har äntligen fått ihop så pass mycket poäng så jag kan åka en first class enkel med Cathay Pacific, plus att rätt många poäng förfaller sista mars nästa år. Så jag sitter och kollar och har jag förstått det hela rätt, så ska man flyga från flygbolagets hemmabas och gärna en dagflygning, för att maxa upplevelsen. Men den skumma frågan är ju, brukar man få en pyjamas, även på dagflygningarna? :)

2. Christian R

Christian R DYKWIA

Hvis flyselskabet tilbyder pyjamas i first class, tilbydes de normalt på alle flyvninger.

(Kortere regionale flyvninger er dog ofte undtaget - ex på Hong Kong - Tokyo får man IKKE en pyjamas i Cathay F)

jumbooze och Lukas2 gillar detta.
  3. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I business tillhandahålls det inte alltid på dagflyg (exempelvis Qatar Airways, som erbjuder det på nattflyg). I first har jag hittills alltid fått det, men brukar flyga nattflyg då, och har endast ett fåtal flygningar i F.

jumbooze och Lukas2 gillar detta.
  4. WTP

WTP Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är inga problem att få pyjamas på Qatar Airways:s dagflyg i business om du frågar.

5. Jakob K

Jakob K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kör alltid pyjamas både på dag och nattflighter longhaul. Bra att spilla på, svettas i och sen stuva undan.

Christian R och Agö gillar detta.
  6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns inget bättre än en rejäl Walk of Shame i pyjamas med ett glas LPGS i handen.

Smuffe, WTP, HenrikT och 1 annan gillar detta.
  7. Christian R

Christian R DYKWIA

Nu vi er ved det så er BAs pyjamas med FIRST på brystet rigtig god til Walk of Shame.

8. Jakob K

Jakob K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja LX mörka pyjamas har alldeles för diskret tryck.

Christian R gillar detta.
  9. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Smuffe, VonMögen och Jakob K gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!