Senaste nytt

Pyjamas ombord på Qatar Airways

LarsCph

Medlem
Jeg var med Qatar Airways København-Doha-Manila - og havde fornøjelsen af at få udleveret deres nye pyjamas model fra "The White Company" som vist er den samme i business såvel som i first class. Den er umiddelbart i noget bedre kvalitet og pasform end den tidligere business pyjamas - og så indgår der tøfler.

Den blev udleveret på aftenflyet fra København. Til gengæld har man reduceret i menukortet så der er ikke længere de små ekstra retter at vælge mellem, men kun "hoved-menuen" som så var helt OK i øvrigt og med Amuse-bouche genindført. Jeg kan også bedre lide Lanson Black Label som nu er valget i brut champagne, ift Billecart-Salmon. Stadig ingen pre-departure alkoholiske drikke i København.

Ellers fin og konsistent service på begge flyvninger med opmærksomme cabin crew. Turen København-Doha er virkelig blevet en ferie rute - ud af de 22 sæder i business class var de 7 af sæderne optaget af børn rejsende med deres forældre på ferie. På trods af børn og en helt fuld kabine var det stadig en super oplevelse hvad service og "ro omkring sig" angår. Jeg tror niveauet på Qatar Airways nyder ganske godt af at man har en relativt lille kabine i business class.
 
Toppen