Purser med stand up egenskaper

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av mankan69, 11 Juli 2012.

1. mankan69

mankan69 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte i Söndags med SAS charter till Skiatos och hade en ganska kul upplevelse på fighten ner. Den manliga pursern " Patrik" ombord hade verkligen stand up egenskaper och underhöll alla passagerarna via PA systemet, i brist på entertaiment system , med en egen stand up show. Trots flitigt flygande har jag aldrig träffat på honom på tidigare flighter med SAS, en kul och unik upplevelse.

2 personer gillar detta.
  2. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är detta en ung kille? Kan han vara en av de "40" nya som tillhör reserven?

3. mankan69

mankan69 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nja, tror att han har varit med en längre tid, då han drog flera härliga anekdoter om passagerare och incidenter på flyg som han hade varit med på. Ca 45 år gammal skulle jag gissa. Kul kille

4. TheEagle

TheEagle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har också flugit med Patrik. Kul kille! Tror att det var till eller från FCO för några månader sedan, men kan ha fel på destinationen. Hans röst låter precis som Robert i boxerreklamfilmerna.

5. Mike

Mike Ny medlem

Även jag har flugit med honom några gånger, inrikes. Riktigt kul och trevligt inslag på flighterna. Gärna mer av sådant..

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!