Promo Awards: December 1, 2015 – January 31, 2016

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Homer, 30 September 2015.

1. Homer

Homer Medlem

2. Efter en snabbtitt av tabellen, tror jag att Europa-Seoul med Air France: 50.000 miles per enkelresa i Business class är enda 50% rabatt som erbjuds i long haul Business class.

3. FCT

FCT Guest

Nej Sydamerika har C också, även Canada. Dock inte 50% kanske. ;)

4. Är jag kanske blind? Vilken destination ì Sydamerika är 50% rabatt i Business class?

5. varva77

varva77 Medlem

Bokade precis 2 st 50% i business till Djibouti. Rensar efter många år Flying Blue sånär helt och tar chansen att åka till ett oklart resmål. Hur är C i A330-200? Kollat lite bilder på nätet och det verkar vara lite som gamla SAS eller?

johan_fbg gillar detta.
  6. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Missa inte heller erbjudandet som bara gäller 1-10 december. Ett urval av resor i ekonomi till 50%.

MegaFlyer gillar detta.
  7. MegaFlyer

MegaFlyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bogotá next.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  8. Nån som hittat någon enkelresa ARN/LPI-Europa för 5000 p?

9. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Tyckte mig se Washington för 15 000 miles... men, det var nog Economy. I affärsklass var det nog lite mer...

10. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Har du kollat? De brukar ange t.ex. 'Europa' - Manchester, oavsett 'riktning'. Så, Linköping är ju 'Europa'... har du hittat något som lockar?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!