Det är en tjänst, du har hyrt en bil. Om man köper en produkt brukar man behålla den. En tjänst används/förbrukas/försvinner, oftast dessutom i realtid samtidigt som sagda tjänst produceras.
Har idag fått beslut från ARN ang mitt case, SiXT ska återbetala 2135 som drogs för en lackskada som inte jag orsakade. Det tog drygt 4 månader för ARN att handlägga ärendet men rätt ska vara rätt!
Sixt skickade till mig att jag orsakat en skada på hyrbilen. Kan ni se den på bilden? Jag betalade som tur är för självrisk reducering till 0 sek. Dom gjorde en liknande grej mot min mor som fick betala 8500 för en konstig skada under bilen. Dom är lite obehagliga att ha med att göra måste jag säga....
Sixt skickade till mig att jag orsakat en skada på hyrbilen. Kan ni se den på bilden? Jag betalade som tur är för självrisk reducering till 0 sek. Dom gjorde en liknande grej mot min mor som fick betala 8500 för en konstig skada under bilen. Dom är lite obehagliga att ha med att göra måste jag säga....
Är det den nere till vänster om hjulet? Ser ju mer ut som lite stenskott och skit. Helt galet isånnafall. Skönt du hade 0 självrisk.
Vilken station var detta? Samma som din mor?
Lämnade tillbaka en bil igår där killen bara knappt kolla på bilen och sa att den var okej. Har inte fått bekräftelse på mail ännu att hyran är klar. Även om jag har valt till 0 självrisk försäkring så är man ju ändå lite orolig tyvärr