Problem vid online check-in på Lufthansa

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Akt, 7 December 2013.

1. Akt

Akt Medlem

Hej!

Jag har bokat en Lufthansa resa i tjänsten som jag tänkt kreditera till mitt EuroBonus konto, detta visar sig dock skapa problem. När jag försöker checka in nu får jag bara välja plats på flighten ARN-MUC, inte på vidare resa, där blev jag tilldelad en plats.

På utresan spelar det mindre roll även om jag föredrar gångplats. Däremot reser jag tillbaka med en kollega och vi skulle ju då föredra att sitta bredvid varandra för att kunna prata. Någon som vet hur man kan lösa det?

2. DrKlas

DrKlas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Hej!

Jag vet inte om du har EBG eller inte, men har du det kan du välja säte via LOT.com

Det är enklare och bättre än LHs egna sida,

Ha det gött!

4. Akt

Akt Medlem

Ingen aning, borde ju gå då jag checkade in 22 timmar före avresa.

Nej, tyvärr inte EBG. Jag blir ju dock skickad till SAS för att checka in och välja säte för att jag skrev in mitt EuroBonus nummer för att få poängen dit. Känns dock väldigt skumt att bara kunna välja plats på ena sträckan. Någon som vet en lösning som inte kräver EBG när jag skall resa hem?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!