Senaste nytt

Problem vid hotellbokning med Eurobonuspoäng

Spersboda

Medlem
Jag lyckas alltid få beskedet "During the booking session, selected hotel has been fully booked, please select another hotel.! när jag ska boka hotell för eruobonuspoäng. Sist ringde jag Scadnic hotellet som lyckades boka direkt men det gick inte denna gången. Ngn anna som fått detsamma? Finns ngn workaround? Det är inte fullbokat -ringde hotellet i sthlm och frågade. Att ringa SAS kundtjänst vill jag helst inte då jag inte har en timme över idag att sitta i kö.
 

ulagun

Medlem
Har haft samma erfarenhet. Dessutom finns inga hotell på intressanta städer som t.e.x NYC,
Tips är att istället ansluta till bonusprogram på de hotell du brukar använda och lägga poängen direkt där i.st.f. Eurobonus.
 

AABack2ARN

Medlem
Samma här. Framför allt i Amsterdam. Ringde EB och kollade men personen sa att det inte fanns några platser och att de måste tagit slut "alldeles nyss". När jag sa att det varit så i minst 1 vecka var svaret "det verkar vara så i bland"

Jag tacakde för svaret och avslutade med att det troligen inte är lagligt (falsk marknadsföring) att annonsera något som faktiskt inte finns att boka dag efter dag. Visst 24 timmar beroende på batchkörningar och liknande men inte 7 dagar eller mer.

Det tog ytterligare 1 vecka innan hotellet försvann från siten. :(
 
Toppen