Senaste nytt

Problem orsakade av att silver blir av med "poängbonusen"

flying

Medlem
Samma här. Däremot har jag varit med om endast ståplats i loungen på T4 någon gång, mitt i rusningen.

Vid morgonrusningen pa ARN har jag vid ett flertal tillfallen pa T5 valt business loungen istallet for guld loungen pa grund av sittplats brist....

Dessutom ar det mer regel an undantag att "slow track" har langre ko an ordinarie ko till sakerhetskontrollen, detta galler aven under semestertider.

Att det inte skulle vara nagon skillnad efter att SAS delar ut formaner till frukostflingorna tror saledels inte pa.

Med ca 300 leg arligen med SAS har jag nog anda en viss erfarenhet.....
 

Appendix

Ny medlem
Hej,

Kan meddela sig att allt har löst sig. SAS har varit mycket vänliga och förstående och jag slipper min ombokningsavgift.
Därmed blev kostnaden endast 500 extra för min flight hem från Heathrow som nu går i Plus. Då får jag passa på besöka loungen där samt se hur maten på Europadistanserna ter sig efter deras omläggning.

SAS betalade dock åter omkningsavgiften främst på grund av att det var fel på hemsidan som fortfarande visar extrapoäng för silver.

Måste dock säga att de var väldigt professionella att ha att göra med och även om de ville ha en skriftlig reklamation så de kunde betala tillbaka förstod de problematiken. Vilket är det viktigaste för mig. Har haft att göra med alltför många kundtjänster som saknat empati.


För att kommentera övriga inlägg här. Fast track känns väldigt utarmat. Det är absolut inte säkert att det ger mer än att stå i den vanliga kön. Det ska väl vara bag-drop om man åker samtidigt som någon charterkärra.
Efter att ha suttit i Lufthansa loungen på Frankfurt klagar jag ej längre på att lounger är fulla. Det fick att sitta vid gaten att kännas fridfullt och avkopplande :)
 
Toppen