Problem med SAS Shopping?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av twiggs, 15 Juli 2012.

  1. twiggs

    twiggs Medlem

    Hej!

    Eftersom det tar måååånga dagar att få svar från kundtjänst så prövar jag här istället, i hopp om att någon kunnig kan hjälpa mig.

    Eftersom det är dags att fylla på förrådet med schampo, smink, hudvård och parfymer hemma hos oss så har försökt flera gånger de senaste dagarna att logga in på SAS Shopping, men så fort jag fyllt i alla inloggningsdetaljer så kommer jag till mitt poängsaldo, så långt som vanligt, men jag blir inte vidareskickad från poängsaldosidan tillbaka till shoppingsidan igen. Har försökt att uppdatera sidan, använda annan webbläsare, rensa cahce-minne, historik, cookies... Inget verkar hjälpa.

    Har någon mer samma problem och är det någon datorkunnig som vet vad detta kan bero på och hur man i så fall avlöser problemet?

    Använder Safari i vanliga fall och Mozilla Firefox som nödlösning, om det spelar någon roll.

    /Twiggs :eek:
     
  2. Det händer likadant för mig när jag använder Opera.
    Jag användere FireFox när jag ska handla via SAS Shopping.
    FYI, jag använder Windows XP.
     
  3. GOTATH

    GOTATH Medlem

    Ort:
    GOT/ATH
    Land:
    Sverige Sverige
    Är samma problem för mig. Använder Crome och W7 :(
     
  4. twiggs

    twiggs Medlem

    Ojdå, då är det något fel på sidan.

    Jag trodde att det var något problem med min dator, så det var därför jag postade tråden under övrigt. Borde kanske flyttas till SAS-forumet?
     
  5. palmen

    palmen Moderator

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Försökte komma åt sidan igår men fungerade inte, kör win7 och testade med chrome och firefox men det blev samma fel.
     
  6. Andreas Eriksson

    Andreas Eriksson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Samma problem för mig, använder Chrome.
     
  7. Homer

    Homer Medlem

    Det här poppar upp det har det inte gjort tidigare och jag har inte ändrat något, klickar man på det går den vidare, annars märker jag ingen skillnad.

    SAS shopping.jpg
     
  8. Tommy Palomäki

    Tommy Palomäki Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hade samma problem igår men nu kan jag logga in med IE9 men inte t.ex. Chrome.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×