Problem med poäng från Avis till Flying Blue

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Homer, 11 Juni 2013.

1. Homer

Homer Medlem

Jag har hyrt bil ett dussintal gånger från Avis och krediterat miles till Flying Blue, de har varit på kontot
    nästan exakt 1 vecka efter hyrans avslutande varje gång, så är inte längre fallet.

Enligt vad folk skriver här http://www.businessclass.se/air-fra...a-till-52-100-flying-blue-miles-med-avis.html och i internationella forum
    så verkar inte en endaste människa ha fått några miles på uppemot 10 veckor (!)

Jag menar inte att du ska engagera dig i enskillda fall, men det måste ju finnas någon hos Flying Blue
    som enkelt kan kolla om det inte överförts några miles från Avis på flera månader, och ta reda på
    vems felet är.
    Om det är knut på sladden eller vad som står på.

Last edited: 11 Juni 2013
  2. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Hej Homer! Jag kollar med FB och ser om vi har knut på sladden och i så fall, om någon arbetar på att knyta upp. Återkommer!! Karin

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!