Problem med nedladdning av HHonors-appen på Android-lur

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Bibinski, 23 April 2015.

1. Bibinski

Bibinski Medlem

Hej !
    Sitter på Android 5.0 , LG G3
    Följande meddelande står i google play när jag väljer Hilton HHonors - "Enheten är inte kompatibel med den här versionen".

1. Är det inte roligt att de tycker det är enheten det är fel på och inte appen ?
    2. Finns det någon som har haft samma problem som lyckats lösa detta ?

2. Bibinski

Bibinski Medlem

Ingen som har något tips på hur jag kan få tillgång till appen på min telefon ? Vill gärna kunna checka in online och ev. välja rum i framtiden och detta går bara med appen som jag förstått det. Tack på förhand :)

3. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Byt telefon :D

Testade appen idag. Men funderade starkt över nyttan. Blev ändå tvungen att fylla i registerkort vid ankomst, visa id-handling och lämna kreditkortet.

4. Bibinski

Bibinski Medlem

Haha såpass ? :eek: :p

Ok, då kanske jag skippar det... Men skulle vara så skönt att slippa använda webbläsarn för att komma åt sitt HHonors-konto på mobilen, känns inte helt optimerat där...Tur att det inte är hela världen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!