Problem med efterregistrering på SAS hemsida

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av rob74, 19 December 2011.

  1. rob74

    rob74 Medlem

    Ort:
    Kiruna
    Land:
    Sverige Sverige
    Någon mer som har haft trassel med att efterregistrera via webben på sista tiden?
    Försökte förra veckan och alldeles nyss, med samma resultat.
    När jag skickar formuläret så står det

    "A system error occured. Please try again later."

    Skickar ett mail och påtalar detta.
     
  2. vicce

    vicce Medlem

    Ort:
    GBG/Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har haft problem med det innan, men har inte behövt efterregistrera på ett tag nu.
     
  3. Silferlood

    Silferlood Medlem

    Ort:
    Söderslätt
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag med, har pratat med deras Global support (de är BRA) och det är felanmält till SAS it sen ett par dagar tillbaka......
     
    1 person likes this.
  4. rob74

    rob74 Medlem

    Ort:
    Kiruna
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick detta svar nästan med en gång:

    Om problemet kvarstår får vi be dig scanna in kopior på de elektroniska
    biljetter där du saknar poäng i ett email till våra kollegor på
    Eurobonus Retroregistration i Tallinn på emailadress : ebretro@sas.se


    Får väl se när de lyckas avhjälpa felet. Det är faktiskt första gången det krånglar för mig.
    Har de för övrigt lagt ner retroreggningen via Bangkok? Har sett här på BC.se att Tallinn har nämnts vid något tillfälle.
     
  5. Gnopps

    Gnopps Medlem

    Ort:
    HEL
    Land:
    Finland Finland
    Jag har inte vågat prova onlineformuläret på ett tag. Då jag senast försökte för ett-två år sedan gav de en massa fel men först när man knappat in all data.
     
  6. Silferlood

    Silferlood Medlem

    Ort:
    Söderslätt
    Land:
    Sverige Sverige
    Japp, allt går till Tallin numera!
     
  7. rob74

    rob74 Medlem

    Ort:
    Kiruna
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag brukar alltid få efterregistrera t ex sträcka nr 2 av 2 om jag åker på olika PNR och har bett incheckningspersonalen att lägga ihop dem. Detta trots att SK*G står på boardingkortet.
    Senast gällde det en resa som flögs av SK med LX-nummer. Hade väntat mig lite strul i just detta fall, men det gick som smort och när jag loggade ut och därefter loggade in på nytt så fanns poängen på kontot i vanlig ordning.
    Har två sådana resor att efterregistrera nu.
    Vad som överraskade mig när jag flög GOT-ARN-KRN för någon vecka sedan var, att trots två olika PNR så kom poängen för alla sträckor in direkt! Såg ingen skillnad på boardingkortet mot tidigare.
     
  8. rob74

    rob74 Medlem

    Ort:
    Kiruna
    Land:
    Sverige Sverige
    Hoppas nu detta är effektivare än vad det har varit tidigare...
     
  9. Anders Nilsson

    Anders Nilsson Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Har problem med mina Sas flygningar när jag läger in mitt Senator får nästan alltid efterregistrera och även då fungerar det inte enligt Luftsansa är det Sas som har problem....
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×