Problem med bonusresa på China Eastern/China Southern

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Dr. Miles, 1 Juli 2013.

1. Hej Karin

Sedan ett par månaders tid har jag haft problem med Air France/KLM:s bonusresabokning på China Eastern (MU) och China Southern (CZ) flygningar.

Både China Eastern och China Southern håller på att allokera om bokningsklasser som används för bonusresor.
    Vilket ledde till att nästan inga Economy class awardplatser är tillgängliga längre. (Det syns som Business class award)

Jag undrar om när denna omplacering av bokningsklasser blir klara på Flying Blue:s bokningssystem.

Tacksam för ditt svar.

2. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Hej Dr Miles, jag hör mig för om vad som gäller.... hälsn Karin

3. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Hej igen Dr Miles! FB har nu bekräftat följande. Fr o m 1 juli så ska MU awardbiljetter bokas i X för ekonomi och O för business. Detta gäller även CZ men först fr o m 27 oktober. Från nu och till 26 oktober bokas CZ award i O för ekonomiklass och I för businessclass! Enjoy!! Karin

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!