Senaste nytt

Problem med att välja säte på SAS

GOTATH

Medlem
Har även jag fått detta problem på mina bokningar. Får endast sitta på 3A! Löste det via LOT's hemsida. Det gick snabbare än att komma fram till SAS-chatten...
 

joemume

Medlem
Kan det möjligen vara så att ni som har problem har ett förvalt favoritsäte i er profil på sas.se? Jag har gjort flera bokningar, både åt mig själv och åt min fru och det har funkat kanon hela tiden, inga problem att välja säte.
Varken hon eller jag har något förvald preferens vad gäller seating.


Känns som just detta med favoritsäte kan vara en gemensam nämnare... :)
 

ski

Medlem
Kan det möjligen vara så att ni som har problem har ett förvalt favoritsäte i er profil på sas.se? Jag har gjort flera bokningar, både åt mig själv och åt min fru och det har funkat kanon hela tiden, inga problem att välja säte.
Varken hon eller jag har något förvald preferens vad gäller seating.


Känns som just detta med favoritsäte kan vara en gemensam nämnare... :)

Funkade för mig efter att jag tagit bort favoritsäte
 

rob74

Medlem
Jag har nog ett säte inlagt i profilen.
Ska testa med att plocka bort det, om det blir samma strul nästa bokning.
 

Murre

Medlem
Businessclass.se När det funkar som bäst! Hade samma problem med val av säte, läste här o tog bort mitt förval sedan funkade det utan problem :eek:
 

shakank

Medlem
Tack för tipset ta bort förvalt säte. Fungerar nu utmärkt att välja säte.
Sen får man ju se om man flyttas runt efter incheckning men det är ett annat problem som finns i annan tråd
 

Chrille

Medlem
Businessclass.se När det funkar som bäst! Hade samma problem med val av säte, läste här o tog bort mitt förval sedan funkade det utan problem :eek:

Samma här! :)
Jag satt och bokade och blev nästan gråtfärdig av att hamna på 3B hela tiden. Men nu är jag på grön kvist igen...
 
Toppen