Problem med att välja plats hos Swiss

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av wollmar, 1 December 2012.

  1. wollmar

    wollmar Medlem

    Bokade bonusresa genom USDM. Första två flighterna flygs med LX. Problemet uppstod när jag skulle ringa till SWISS för att välja plats. Eftersom biljetten är utfärdad av US Airways som har tagit med mina mellannamn så är dessa för många för SWISS bokningssystem som inte kan boka något säte för mig. De påstår att de inte har rättigheten att korta ner namnen till mitt För- och efternamn utan att jag måste ringa US Airways för detta. Ringer tillbaka till US Airways men de hävdar att det är SWISS problem och att de inget kan göra. Ringer igen och försöker förklara att problemet bara har uppstått hos LX men inte hos Lufthansa, CA TG osv. Ingen respons utan SWISS hävdar att biljetten inte är utfärdad om det inte fixas. Ringer tillbaka till US Airways för att försäkra mig att biljetten är utfärdad vilket de hävdar att den är och problemet lär lösas när jag väl checkar in på ARN. Lite jobbigt att inte få det bekräftat från SWISS. Tror att det löser sig vid Check-in men man vill inte stå där och se resterande flighter försvinna.
    Någon som har haft samma problem? Tips?
     
  2. Oväntat problem!
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×