Problem med att lösa in Amex Membership Rewards online

Diskussion i 'Kreditkort' startad av rob74, 20 Juli 2013.

  1. rob74

    rob74 Medlem

    Ort:
    Kiruna
    Land:
    Sverige Sverige
    Är det fler som får detta felmeddelande när ni försöker lösa in MR-poäng?

    För närvarande kan vi ej behandla din förfrågan, vänligen ring Membership Rewards på telefon 0771-29 55 00

    Trodde det var något tillfälligt då jag kollade för bra många månader sedan, men nu får jag det vad jag än försöker göra.
     
  2. Svenska73

    Svenska73 Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Hade samma problem tills jag klurade ut att de har höjt till 11 MR om det är SAS du försöker lösa in till.
     
  3. Dr_Bkk

    Dr_Bkk Medlem

    Ort:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Man måste ringa deras Ktj för att lösa in MR
    Jag har försökt tiotal gånger att lösa in MR till mitt TG kort utan framgång
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×