Problem med att få tillbaka skatter under skifte av bokningssystem

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av micke, 7 Mars 2012.

1. micke

micke Medlem

Hade bokat en resa till Dusseldorf som jag avbokade men såg att jag inte fick tillbaka några skatter på mitt kreditkort. Nu visar det sig att SAS har haft problem med detta medan de bytte bokningssystem. Så kolla era kreditkortsfakturor om ni har avbokat. Hade jag inte ringt in så hade dessa pengar varit borta för mig.

2. Du kan skicka ett e-mail till SAS återbetalning avdelning. I alla fall de löste mitt problem när jag inte fick flygskatterna tillbaka.
    E-mail: sas-aterbetalningar (at) sas.se

3. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar vara både det ena och andra som inte fungerar i,o,m, systembytet.
    Flera av mina seatingar har varit borttagna vid check-in. Hur mysigt är det att få ny seating 28 E i.st.f. den inbokade 2A?
    För över mina EuroBonus poäng till M&M. Tog normalt 2-3 dagar. Har nu 7 enkelflygningar efter omläggningen som inte är registrerade.
    Att sedan Smart-passet tvärt slutade att fungera vet jag inte om det har något med omläggningen att göra?

4. tourist

tourist Medlem

:confused::confused::confused:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!