Problem med att checka in via lufthansa.se

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Bryant, 16 April 2012.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Jag kan inte checka in på Lufthansa flighten ARN-FRA som avgår imorgon 10:15(jag har fått mail att det går bra att checka in). Lufthansa skickar mig vidare till SAS sidan och SAS.se hittar ej bokningen. Kan det ha att göra med att jag flyger 4 st Lufthansa legs imorgon och ARN är både start och slut destination? Samtliga flygningar är op av Lufthansa. Någon som har något tips?

2. TreD

TreD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Incheckning sker 22 timmar för avgång (från Skandinavien) även om Lufthansa envisas med att säga något annat!

3. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OK. Tack för snabbt svar!

4. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu fungerar det. Dock bara via sas.se, vilket innebär att jag inte får sätet bredvid blockat (EBG)?

5. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är korrekt, SAS sköter incheckningen från Arlanda och deras system har inte funktionen med blockat säte tyvärr.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!