Problem att uppdatera Hilton profilen

Diskussion i 'Hilton Worldwide & Honors' startad av palmen, 13 Mars 2018.

  1. palmen

    palmen Moderator

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Tydligen något problem med mitt kort som är inlagt i minH ilton profil och det måste uppdateras. Går jag in och ändrar detta och sparar så klagar den på att min mailadress redan har använts.
    Det är ju inte så konstigt i och med att det rä mailadressen jag använder till Hilton och jag vill inte ändra den till något annat, lite moment 22.

    Någon som varit med om detta och vet hur man ska komma runt det, tydligen kan jag inte spara ny information på min profil om jag inte byter mailadress verkar det som.
     
  2. palmen

    palmen Moderator

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Tydligen låg mitt gamla konto kvar (hade två konton jag slog ihop för typ 4 år sedan). På något sätt låg det gamla kvar och blockade alla uppdateringar av kontot men deras support på telefon kunde fixa det.
     
    Maja och RonnieK gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×