Senaste nytt

Problem att logga in på SAS?

TomJ

Medlem
Har fler problem att logga in på SAS? Får bara upp en röd rand längst upp. Funkar inte i app eller så heller.

Man blir ju orolig direkt för hackning...
 

TomJ

Medlem
Funkade nu igen så kanske temporärt.

Man blir ju klart nervös med alla hackningar och när det då inte är ett vettigt felmeddelande utan bara en röd tom rand så går hjärtat igång !
 

agehall

Medlem
Någon som tittat på sin aktivitet sedan i tisdags? Jag kikade just för jag tyckte att det kändes som att jag hade ungefär 10k för få baspoäng och mycket riktigt - enligt aktivitetslistan har jag inte tjänat några baspoäng alls i år (trots att jag sedan länge har klarat EBG i år!). Jag har även flighter som har undertiteln "baspoäng" men bara visar extrapoäng.

Nu kan det ju vara något med just mitt konto, men det skulle ju inte heller förvåna mig om SKIT har ställt till något under förra veckan...
 
Någon som tittat på sin aktivitet sedan i tisdags? Jag kikade just för jag tyckte att det kändes som att jag hade ungefär 10k för få baspoäng och mycket riktigt - enligt aktivitetslistan har jag inte tjänat några baspoäng alls i år (trots att jag sedan länge har klarat EBG i år!). Jag har även flighter som har undertiteln "baspoäng" men bara visar extrapoäng.

Nu kan det ju vara något med just mitt konto, men det skulle ju inte heller förvåna mig om SKIT har ställt till något under förra veckan...

Jag hade inga problem så sent som kl 22 igår. Jag hade fått in alla poäng som jag borde fått in och de visades korrekt.

Jag hade däremot problem för en vecka sedan, då visades inga poäng alls under ett dygn.
 
Toppen