Problem att boka hotell med Eurobonuspoäng

Diskussion i 'Hotell' startad av Martin Andersson, 20 Augusti 2013.

  1. Martin Andersson

    Martin Andersson Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag lyckas inte få någon kontakt med bokningssystemet via SAS hemsida. Har provat ett flertal gånger nu och med olika destinationer och tidpunkter. Börjar fundera på om det är min webläsare som inte fixar det (IE10). Det kanske är ganska ovanligt med onlinebokning av hotell med poäng, hur gör ni andra, ringer ni?
     
  2. 011430121

    011430121 Medlem

    Ort:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    Har bokat på SAS hemsida, problem med min egen dator, men på jobbet funkade det.
     
  3. Resenären

    Resenären Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag gjorde det via SAS hemsida, använder Firefox som webläsare och hotellet i fråga var Radisson. Funkade utmärkt.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×