Ja, har själv problam med AF:s app för att få gratis magasin, videor och lite annat innan och i samband med resor med dem. Påpekat detta. Och, SJ:s app suger ... har inte lyckats få in min månadsbiljett i den, och tydligen inte ensam i detta.... Det är förvånansvärt många appar inom reseindustrin som är slarvigt programmerade.
....
Ja, har själv problam med AF:s app för att få gratis magasin, videor och lite annat innan och i samband med resor med dem. Påpekat detta. Och, SJ:s app suger ... har inte lyckats få in min månadsbiljett i den, och tydligen inte ensam i detta.
Ja, anmärkningsvärt många. Hiltons är inte heller så smuttGav upp och bokade via webbsidan. iOS var uppdaterat och jag testade att ominstallera appen. Skickade även en bugrapport. Det är förvånansvärt många appar inom reseindustrin som är slarvigt programmerade. IGHs app blad annat. Den är bedrövlig.
Har precis börjat bygga hiltonstatus och än så länge har jag inte hitta direkta fel på Honors appen, efter fyra stays dvs. Den där floor plan grejen har jag iofs inte riktigt förstått mig på. Är det meningen man ska hitta med hjälp av de små kartorna?Ja, anmärkningsvärt många. Hiltons är inte heller så smutt
Det är för att se vilket rum du vill ha vid check in t ex. Appen är riktigt laggig när jag ska bläddra bland stays...Har precis börjat bygga hiltonstatus och än så länge har jag inte hitta direkta fel på Honors appen, efter fyra stays dvs. Den där floor plan grejen har jag iofs inte riktigt förstått mig på. Är det meningen man ska hitta med hjälp av de små kartorna?
Nu blev det mycket off topic.
Det har du rätt i. Känns rätt segt när jag swipar mellan bokningarna. Måste tydligen hämta information för varje sida enskilt.Det är för att se vilket rum du vill ha vid check in t ex. Appen är riktigt laggig när jag ska bläddra bland stays...