Radisson är faktiskt en av få kedjor som fått mig att boka via Hotels.com istället för att gå direkt till deras site. Försökte med prisgaranti men de hittade alla möjliga anledningar till att inte matcha priset på hotels.com (som var 50% av vad Radisson skulle ha). Tror det sista de anmärkte på var att priset på hotels.com egentligen var i ZAR och inte i SEK som jag bokat - att hotels.com sa SEK när jag bokade menade de var en översättning som hotels.com gjorde och att deras pris mot siten var i ZAR.
En annan gång så svarade de inte inom den utsatta tidsfristen för att göra BRG claims och avslog därför min ansökan. När jag påpekade att jag mailat inom 5 minuter från att jag gjort min bokning, så fick jag bara tillbaka att det var för sent att göra något åt.
Mao, jag tycker de försöker så gott de kan att hitta på anledningar, gärna sådana som konsumenten omöjligt kan kontrollera. Då blir deras BRG rätt värdelös för mig som konsument. Jag håller helt med
@Jakob Österberg här.