PriorityClub PointBreaks: fram till 2012-JUL-31

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av Dr. Miles, 24 Maj 2012.

1. Priority Club Rewards Hotel Reservations | PointBreaks | IHG

5,000 points per natt på de hotellen. (Jag tog bort ointressanta hotell från listan)

Hotel Indigo Shanghai in The Bund och InterContinental Kuala Lumpur låter som en bra deal!

Last edited: 24 Maj 2012
  2. Crowne Plaza Dubai - Deira också tillgänglig.

3. Homer

Homer Medlem

Ointressanta för dig kanske.

Vilka som är attraktiva kommer visas av hur snabbt de försvinner från listan,
    mitt tips är

IC Mauritius
    IC Fiji
    Indigo Shanghai
    HI Krakow

4. Ja, exakt!
    Jag åker ändå inte till Fiji eller Mauritius under perioden. :p
    Det finns säkert andra intressanta hotell. Ni kan hitta de hotellen som PointBreaks gäller från länken på mitt första inlägg.

5. Homer

Homer Medlem

Men du kanske kan hitta någon bra deal om någon annan vill åka :)

1 person likes this.
  6. Homer

Homer Medlem

7. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har varit lite slö med att läsa det finstilta. Det finns ett bortre datum för bokning? Men finns det även ett synligt bortre datum för när man ska bo?

8. Varje PointBreaks har deadline för övernattning. Den här gången är 2012-JUL-31 (det står också i rubriken, annars;))

1 person likes this.
  9. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Får skylla på att jag har varit med på sonens dagisutflykt till Slottsskogen i Gbg och vistats ute i solen hela dagen:eek:

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!