Senaste nytt

Priority Club koder 2014

Vet ni hur det funkar med rewards för IHG när jag bokar och betalar för en natt fast för 8 rum? T.ex. Big Win har ju en utmaning där man behöver boka 3 lördagsnätter för 8000 poäng och det gör jag ju rent tekniskt sett
 

DrKlas

Medlem
Normalt ska du bara få räkna en natt per dygn oavsett hur många rum du bokar. Gäller både om du bokar flera rum på samma hotell eller rum på flera hotell.

Men ibland blir det ju fel och det finns ju en viss chans att du kan få mer poäng än vad du egentligen ska ha. Precis som de flesta egentligen inte ska få poäng för alla koder som finns i den här tråden ...
 

Homer

Medlem
Vet ni hur det funkar med rewards för IHG när jag bokar och betalar för en natt fast för 8 rum? T.ex. Big Win har ju en utmaning där man behöver boka 3 lördagsnätter för 8000 poäng och det gör jag ju rent tekniskt sett


Only one room will be credited per member per night; however, at U.S. and Canadian hotels (except InterContinental), you can collect points or miles on all Eligible Charges for multiple hotel rooms (less than 10), provided those rooms are used in conjunction with your stay at the same hotel, and

member-terms | IHG
 

jumbooze

Medlem
Om någon bokade med Book Direct koden och inte fått poäng, prova maila för jag fick mina 8000 igår efter ett mail och i form av "goodwill poäng".
 

FF#1

Medlem
Om någon bokade med Book Direct koden och inte fått poäng, prova maila för jag fick mina 8000 igår efter ett mail och i form av "goodwill poäng".

Man törs alltså klaga fast man har "trixat" med koder.

Har just fått min utdelning av poäng för min vistelse på Palzzo i Las Vegas, fick 16000 istället för de normala 2000-3000 för resort stay pga. koder, dock så löste inte min "5000 POINT PLATINUM BONUS OFFER" ut, undrar varför?

Kan tillägga att det var en 3:e parts bokning så jag är jätte glad i alla fall för dubbel upgrade och de poäng jag har fått. :)
 

jumbooze

Medlem
Man törs alltså klaga fast man har "trixat" med koder. Har just fått min utdelning av poäng för min vistelse på Palzzo i Las Vegas, fick 16000 istället för de normala 2000-3000 för resort stay pga. koder, dock så löste inte min "5000 POINT PLATINUM BONUS OFFER" ut, undrar varför? Kan tillägga att det var en 3:e parts bokning så jag är jätte glad i alla fall för dubbel upgrade och de poäng jag har fått. :)
Man ska nog välja vilken man klagar på. Hittils har. Jag klagat 3 gng och fått poäng... Ymmv
 

Patrick

Medlem
Sedan kan man undra hur bra det fungerar för IHG och deras Club...

Jag mailade 24 januari och frågade varför min Big Win inte löst ut sig... Fick automatsvaret att de återkommer inom 48 timmar...

Efter snart 2 månader har jag fortfarande inte fått svar. ;)
 
Toppen