Senaste nytt

Priority Club koder 2013

Patrick

Medlem
Detta kommer att bli jättespännande!

Natten mellan Söndag och Måndag (13-14 okt) ska jag bo en natt på Holiday Inn Express vid Münchens flygplats för 79 Euro.

Jag har anmält mig till hela listan av kampanjer här så om det fungerar kan det bli 5 siffriga poäng.

Som sagt, mycket spännande. ;)

edit: det blir även mitt tredje brand på big win, tror jag skulle få 15,000 poäng för det delmomentet!
 

Concorde

Founding Member
Såg detta nu :( Har haft fullt upp och road trippat på Nord Amerikanska västkusten. Bott på IC, HIX och CP senaste 10 dagarna...
Kommer fler nätter snart, men oj vad det hade rasslat in poäng med dessa koder. Nice find.

Gällande Big Win har jag endast antal nätter kvar, allt annat fixat.
 

FF#1

Medlem
Såg detta nu :( Har haft fullt upp och road trippat på Nord Amerikanska västkusten. Bott på IC, HIX och CP senaste 10 dagarna...
Kommer fler nätter snart, men oj vad det hade rasslat in poäng med dessa koder. Nice find.

Gällande Big Win har jag endast antal nätter kvar, allt annat fixat.

Det ordnar sig ju om du har fler nätter, de flesta verkar ju trilla in på en stay.
 

Patrick

Medlem
Tack vare detta tips (om det fungerar) klarar jag platinum för nästa år med. Iofs får jag en hel del via big win, men detta känns mycket roligt. :)

Tack för att ni delar med er!
 

Patrick

Medlem
Aj, det hade jag helt missat. :(

Då ryker mitt Platinum, har inte kommit upp i 60,000 p alt 4 brands och 40 nätter hos IHG i år. ;(
 

Concorde

Founding Member
WARSAW
WARSAW,



Qualifying Nights
1

Earning Details
2,000 pts.

Bonus Points Earned
1,000 pts.

WELCOME BACK BONUS
3,000 pts.

ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
5,000 pts.

ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
5,000 pts.

NEXT STAY BONUS
3,000 pts.

NEW MEMBER BONUS PROMOTION
3,000 pts.

2,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
2,000 pts.

NEXT STAY BONUS
1,500 pts.

ROYAL AMBASSADOR BONUS
1,000 pts.

Non-Qualifying Nights
Non-Qualifying stay Non-Qualifying overlapping Stay

Quantity

Check-in Date
Oct 16, 2013

Check-Out Date
Oct 17, 2013
 
Toppen