Senaste nytt

Priority-bagage funkade på Arlanda idag!

Thornado

Medlem
Likaså från Barcelona. Dock fick jag säga till i Barcelona då personen i check in glatt satte en priotagg på min första väska, men tänkte skicka iväg andra väskan utan priotagg. Hjälper ju liksom inte så mycket att få en väska först på bandet om den andra kommer sist...
 
I nat kom bagagen før vi nåede ned til båndet og det priotaggede bagage var naturligvis først! Jeg tror det tog ca 6 min at gå fra gate til bagagebånd.
 

Jakob K

Medlem
Flög OV från TLL till ARN förra veckan. Det var bara våra väskor som var priotaggade av 50-talet väskor. Dom kom sist så klart. :)
 

joemume

Medlem
Flög LH MUC-ARN idag. Hela familjens priotaggade väskor (4 stycken) kom först på bandet! Första gången jag upplevt att det funkat bra på ARN!
 

Agö

Medlem
ARN T4 idag. Ut på bandet, först av alla väskor, kommer min svarta Samsonite, med orange tagg. Tack för det, hann med en tidigare flygbuss än väntat.
 

Mikael64

Medlem
Min priotaggade resväska som skulle flyga Arn-Klr idag 17.00 kom inte ens till Klr och på SAS har man ingen aning om vart väskan är.......Den dyker väl upp förr eller senare.....
 
Toppen