Prenumerera på vår YouTube kanal

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Martin Björnström, 2 September 2013.

1. Vi har satt upp en YouTube kanal för våra BusinessClass.se reportage: BusinessClass.se - YouTube

På sikt tror jag det här kan bli riktigt bra, vi lär oss fortfarande att jobba med video och bygger upp både rutiner, erfarenhet och utrustning fortfarande.

5 personer gillar detta.
  2. Ser fram emot detta!

Jag föredrar egentligen Vimeo, men erkänner att kompatibiliteten hos Youtube är överlägsen...

3. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På Youtube kan man ju tjäna pengar med mycket views. En fördel om man vill dryga ut kassan lite.

Jag har själv lite drygt 1 miljon visningar på mina videos och det har gett mig ett par tusen kronor vilket inte är fyskam för i princip noll arbete.

4. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 miljon views? Jösses.. jag tror jag har 17... :)

5. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 miljon är ju ingenting. :p

Svenske PewDiePie har ju cirka 2,300,000 views. (Två miljarder, trehundratusen)
    Vågar inte ens gissa hur mycket pengar han tjänat på sina larviga videos men det är väl säkerligen uppåt 10 miljoner dollar.

Last edited: 2 September 2013
  6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du missade några nollor, det där är ju bara två miljoner.

7. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skyll inte på mig. Skyll på sidan jag kopierade ifrån. ;)
    Därför jag skrev till med bokstäver efter ju.

Video Views
    2.332.236.451

Han har dock över 12 miljoner "subscribers" och släpper väl typ 2-3 klipp i veckan så det bara sprutar in visningar. Har aldrig förstått hans humor men det är väl vad barnen föredrar numera.

Last edited: 2 September 2013

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!