Oj, har BC blivit en betaltjänst?Som resenär ska man förstås inte behöva använda avancerade betaltjänster för att kunna få sådan grundläggande info.
Antar det inte finns en möjlighet att ringa Tallinn och hänvisa till kampanjen för att lyckas få dessa priser då det faktiskt står fel?
Knappast. Däremot kan du ringa ändå och påpeka detta så att andra slipper leta i blindo. Dock inte Tallinn, ta det med vanlig kundservice.Antar det inte finns en möjlighet att ringa Tallinn och hänvisa till kampanjen för att lyckas få dessa priser då det faktiskt står fel?
Det är nog totalt lönlöst skulle jag gissa på. De får samma priser som du när de ska boka och tvivlar på att de själva får ändra priserAntar det inte finns en möjlighet att ringa Tallinn och hänvisa till kampanjen för att lyckas få dessa priser då det faktiskt står fel?
Nix - inga undantag eller * i kanten - rakt av felaktig information imho.
Jag vet inte om det hjälper men kampanjpriserna i SAS Business gäller just under sommarperioden.Tycker det är lite dåligt då det är en så lång period där priserna inte gäller. Får hoppas på en ny kampanj som passar bättre inom kort.