Premiärflygningen med SAS nya business class går den 17 feburari mellan Köpenhamn och New York

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jacob, 10 Februari 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

SAS nya business class

Nu är det bekräftat vilken som blir premiärflygningen för SAS nyrenoverade Airbus A330, även kallad Erik Viking. Ombord finns SAS nya business class, premium economy (SAS Plus) och economy class (SAS Go). Premiärflygningen går den 17 februari mellan Köpenhamn och New York. Premiärflyget lyfter från Köpenhamn kl 12.20 som SK 909 och ankommer New York…

View the full post

simon_says91 gillar detta.
  2. Jacob

Jacob Medlem

Någon som är bokad att flyga mellan Köpenhamn och New York nästa tisdag?

3. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Cirka 40 000 SEK för en biljett t/r CPH-EWR om man drar med vändande tjärra hem. Hade jag haft pengarna hade de kanske varit värt de. Tyvärr är poängkontot slut....

Gus gillar detta.
  4. SAS404

SAS404 Medlem

Kul! Borde komma en ordentlig reserapport inom kort alltså :)

simon_says91 gillar detta.
  5. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade helt klart varit kul, men Lufthansa Ath-Muc-Got är det som gäller den dagen!

6. Kalle Andersson

Kalle Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter hemma och är föräldrarledig. Hade det inte varit för att det är två infants jag basar över hade jag gärna tagit ett par dagar i NYC och samtidigt producerat en reserapport. Med endast en infant hade det varit klart genomförbart.

Gus gillar detta.
  7. dannelino

dannelino Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är inbokad med familjen Copenhagen (CPH) - San Francisco (SFO) SK 935 - 19 Feb samt Newark (EWR) - Copenhagen (CPH) SK 910 - 07 Mar. Kan man tro att man kan få åka med Erik Viking på någon av dessa? Brukar de ha samma kärra ett tag på sträckan EWR-CPH eller hur funkar det?

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till SFO lär det inte bli. Kolla seatmap från EWR. Där ser man tydligt på businesskabinens layout om det är den nya kärran eller inte.

9. dannelino

dannelino Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bekräftar att jag med fru och våra fyra barn är inbokade på kärran med de nya kabinerna EWR-CPH den 7 mars. Återkommer med reserapport förutsatt att "planen" realiseras :). Känns som stolpe in just nu.

Gus, SAS404, Agö och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!