Premiär för Swiss nya linjer från Stockholm och Göteborg till Geneve

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Jacob, 16 December 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

I helgen var det premiär för Swiss nya linjer från Stockholm Arlanda och Göteborg Landvetter till Geneve. Under vinterhalvåret är linjerna framförallt tänkta som ett bra alternativ för skandinaviska skidresenärer som vill åka till Alperna. Linjen mellan Stockholm och Geneve flygs med fyra avgångar per vecka, på måndagar, tisdagar, torsdag och söndagar, medan linjen mellan…

Se hela inlägget

2. AxelB

AxelB Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På Landvetter var det inte ett enda ord om att linjen var ny (den 14:e) :(

3. Hej Axel. I vanliga fall så uppmärksammar vi på flygplatsen alla nya linjer och bolag med bandklippning vid första turen, men i detta fall ville Swiss inte att vi skulle göra detta. Jag var själv med på premiärturen och det var en fantastiskt fin flygning till Geneve som jag verkligen kan rekommendera.

- Fredrik

4. zanga

zanga Medlem

Jag sitter längst fram på denna om X dagar!

Ser fram emot det.

5. Jacob

Jacob Medlem

Du har för övrigt helt rätt. Göteborgslinjen premiärflögs på lördagen (14/12), Stockholmslinjen på söndagen (15/12). Uppdaterat detta i artikeln.

6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade precis in en resa till Geneve med SWISS från Arlanda. 539kr t/r är ett ganska oslagbart pris!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!