Precis blivit Hilton Diamond, vad kan jag förvänta mig?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Johan Eriksson, 26 April 2012.

1. Johan Eriksson

Johan Eriksson Ny medlem

Jag har nu blivit Hilton Diamond. Vad kan jag förvänta mig när jag kommer till hotell? Uppgradering till svit?

2. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra jobbat på 4 månader!
    Har du bott på Hilton hela tiden? :)

3. Johan Eriksson

Johan Eriksson Ny medlem

Så går det när man blir bostadslös. ;) Närå, jag har nvänt mitt Amex Hilton Honors från USA för att betala lite grejer och eftersom jag spenderat 40 kUSD så får man den nivån.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gah, jag vill också ha ett sådant AmEx! Varför kan vi inte ha lite fler roliga kredit kort här hemma också!?

Bibinski och Erik Bernskiöld gillar detta.
  5. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi hade AMEX HHonors i Sverige, men det försvann för några år sedan, kortet gav också permanent HHonors Gold medlemsskap.
    Tror jag handlade med det kortet 3-4 ggr under hela dess existens (hade det från dess det kom tills det togs bort).
    Då var jag mest ute efter guld statusen.

6. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade vi det tillfället Amex Gold och Hilton Bas nivå fick erbjudande med kombinerat AMEX och Hilton Gold. Jag övervägde att byta till ett kombinerat kort av just anledningen, att få status hos Hilton, men avstod sedan.
    Det roliga var att efter någon månad så fick jag ett separat Guldkort från Hilton med ett meddelande om att jag hade blivit uppgraderad till Hilton Gold.

Jag antar att AMEX var inblandad på något sätt men förstod aldrig hur...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!