Pre-order meal Thai F

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Mr.C, 16 Oktober 2015.

1. Mr.C

Mr.C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som rubriken lyder, ska snart åka mina första två ben med TG F.
    Och satt här och gjorde det vi gillar bäst, planerar och optimerar resan.
    Och ramlar in i infon att det går att förbeställa lite olika alternativ till mat.

Nu till frågan, om ni beställt vad har ni beställt och hur har det vart? Vad rekommenderas och vad bör man undvika?

Hoppas länken fungerar även utan PNR. Jag får den att fungera även utan inloggning.

Förbeställ mat Thai

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har kört både royal thai menyn och hummer så väl från Europa som från Bangkok, hummer var nog lite bättre från EU än till EU om jag minns rätt.

Har 4 gånger hummer beställt till vintern så jag kan göra en bättre utvärdering efter det

3. Mr.C gillar detta.
  4. Mr.C

Mr.C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, jag sökte men hittade inget, läser vidare där.

5. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi hade fyra ben och körde hummer på alla. Bäst var den från Franfkurt.

6. Mr.C

Mr.C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, tack för info. Hummern lockar, blir nog den på flyget till BKK bara för att. Sen har jag ca 7h i BKK där jag lär få i mig något matigt mellan massage, fika och allt vad man ska göra. Så kan man ju beställa något på flyget mot Frankfurt, Och gillar man det inte finns ju alltid de "vanliga" alternativen. Det lär ju inte vara ett större problem att ta in något annat om man inte är nöjd med maten.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!