Senaste nytt

POUG ej längre tillgängligt direkt efter köp

Bryant

Medlem
Flög i mitten av okt till LCY. Biljetten kostade ca 400kr och jag fick ett erbjudande om uppgradering för 700kr.

Totalt 19 pax ombord varav 6 i club.
 

ohkw

Medlem
Jeg har indtrykket af, at det mest er på de interkontininale ruter det er småt med gode tilbud på upgradering.
 

fcx

Medlem
Nu var det ett tag sedan jag påtade med de de här uppgraderingarna, har någon koll på hur det funkar ARN-LHR nu? Kan man se i förväg om det "kommer att gå" att uppgradera och går det att uppgradera handbag-only fares?
 

agehall

Medlem
Här har vi inlägg som ingen svart på ser jag...

Tidigare gick det ju iaf att uppgradera HBO-Fares. Har inte själv haft tillfälle att testa POUG sedan dessa förändringar infördes så jag vet inte om det fortfarande är möjligt, men jag skulle tro att det fortfarande fungerar.
 

nota bene

Medlem
Opgradering CPH-LHR ca. 800 DKK - er det pengene værd?
Vilken flygplanstyp/kabin? (om den nya kabinen är endast rad 1 värd att sitta på - och denna lär du behöva status för att vara 'säker' på att få)
Vilken tid på dygnet? (lunch/middag? om afternoon tea eller frukost mindre attraktivt)
Har du behov av TP för kvalificering?
Har lounge access och extra bagage något värde för dig?

För kring tusenlappen (SEK) är det inte en självklarhet att uppgradera för mig personligen, men det finns definitivt gånger då jag skulle göra det.
 
Beror på om du jagar TP eller inte...
Vilken flygplanstyp/kabin? (om den nya kabinen är endast rad 1 värd att sitta på - och denna lär du behöva status för att vara 'säker' på att få)
Vilken tid på dygnet? (lunch/middag? om afternoon tea eller frukost mindre attraktivt)
Har du behov av TP för kvalificering?
Har lounge access och extra bagage något värde för dig?

För kring tusenlappen (SEK) är det inte en självklarhet att uppgradera för mig personligen, men det finns definitivt gånger då jag skulle göra det.
Det er ikke mig der skal afsted - hvis så sad jeg allerede i Club ;)

Det er omkring kl 11:00 så der er vel, extended breakfast. Det hælder nok henimod at de pænt må blive siddende i EuroTraveller, da de slet ikke er interesserede i Avios og TP og ikke har brug for ekstra bagage..

Tak for hurtigt svar :)
 

nota bene

Medlem
Det er ikke mig der skal afsted - hvis så sad jeg allerede i Club ;)
:D

Det er omkring kl 11:00 så der er vel, extended breakfast. Det hælder nok henimod at de pænt må blive siddende i EuroTraveller, da de slet ikke er interesserede i Avios og TP og ikke har brug for ekstra bagage..

Tak for hurtigt svar :)
Inte mycket att hämta i matväg alltså. Och den 'champagne' de serverar numera är ju kass... Jag tycker som om en uppgradering inte är värd pengarna! Det enda värdet som finns är lounge? (Och lite bättre ombord, men sätena i den nya kabinen är ju lika i ET som CE)

Kan inte annat än passa på att rekommendera 1C på alla flygningar i nya CE då denna plats gör att du får fossingarna i gången när du sträcker på dem...
 

ohkw

Medlem
Hvordan får I de rimelige priser på upgrades. Jeg søger upgrade fra Miami til London fra WT+ til CW og får til stadighed en pris på DKK 37.700. det syntes jeg er lige i overkanten.
;-)
 
Toppen