Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

jerixon

Medlem
Hör av dig nästa gång så tar vi en fika och snackar klockor :)

bf53691de63e3f06e4f7665482c178a3.jpg


Linköping !
 

Napapijri

Medlem
Den spaanläggningen står på min bucket list! Är det lika fint som på bilderna? :)
Topp fem bästa spaanläggningar jag varit på. Bastu med utsikt på typ 50:e våningen istället för i någon källare som det brukar vara, även på fina hotell, var spektakulärt. Ritz-Carlton Pudong var däremot rakt igenom superkasst.
 

RobHK

Medlem
Topp fem bästa spaanläggningar jag varit på. Bastu med utsikt på typ 50:e våningen istället för i någon källare som det brukar vara, även på fina hotell, var spektakulärt. Ritz-Carlton Pudong var däremot rakt igenom superkasst.

Varför var Ritz kasst? Eller menar du Ritz spa?
 

Mediana

Medlem
Härligt! Kommentarer om hotellet? Funderar på en stay i början av nästa år.

Förmodligen det bästa hotellet i Stonetown men det är inte riktig i klass med andra Park Hyatt då servicen har en hel del att önska.
Tjafs med uppgraderingen vid incheckningen. Vi hade bokat ett standardrum och sen uppgraderat till en suit med poäng vilket de bestämt hävdar att man inte kan göra.
Den “Stocked minibar” de hänvisar till bestod av 1 Fanta + 1 Öl. Housekeeping glömde fylla på nytt kaffe, mjölkpulver etc och lämnade bara 1 ny handduk! Otroligt strul med Roomservicen vid lunch. Kom ca 2 timmar senare efter 5 samtal fram och tillbaka. (Beställt 2 förrätter, 1 efterrätt och 1 glas vin, så ingen megaorder direkt). Frukosten i morse gick inge bättre, slutade med att vi fick avbryta ordern för att hinna ut till flygplatsen i tid. Svag internetuppkopplingen på rummet, svårt att t.om skicka iväg t.om ett iMessage.
På en mer positiv not så är poolen är helt okej och förmodligen den enda som har strandaccess. Frukostbuffén var god och serveras till 11. Rummet är riktigt trevligt och jag var redo att packa ner sängen och ta den med mig, så skön var den.
Trots den bristande servicen så skulle jag bo här igen för jag tror det är svårt att hitta något bättre.
 
Toppen