Senaste nytt

Posta din lyckad bokning av bonusresor här 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bison

Medlem
Safariresa för mig och min fru till Namibia i november 2014.
Bokade via USA-numret. Smidig bokning som tog ca 30 minuter.
787:an mellan FRA och ADD. Inga problem att flyga via BKK hem.

Bonusprogram: USDM
Flygbolag: SK, ET, SA, TG
Kabinklass: C
Avreseort: ARN
Destination: WDH
Stopover: ADD
Enkelresa eller Tur&retur: Tur&retur
Antal poäng: 75000/person
Skatter&avgifter: USD $212.86/person
När: November 2014
Bokad: 2 februari 2014
Resenärer: 2


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 
Last edited:

David

Medlem
Bonusprogram: USDM
Flygbolag: SK, TG
Kabinklass: C, F
Avreseort: Göteborg
Destination: Hong Kong
Antal poäng: 100,000
Skatter&avgifter: Kommer inte ihåg, bokade resan i december men bokade om den i dagarna
Bokad: dec 2013 / Ombokad: feb 2014

Mycket gick fel med förra ombokningen, den borde postats i en tråd med namn misslyckade ombokningar av bonusresor. När jag kollade USAirways.com hade de korrekt flyttat min utresa en dag som jag behövde (då CDG-BKK dagen jag ville rest cancellerades och jag fick automatisk flytt en dag framåt på bara den flygningen och inte tillhörande segment) men hemresan som jag flyttade fram 10 dagar låg både kvar på orginaldatum och de nya datumen - tills imorse när nya korrekta hemresan plötsligt saknade sista legs LHR-CPH-GOT. Vafaaaan är det som händer!?!?!

Efter en timme på telefon med USDM nu i morse (första samtalet ej medräknat var 25 min väntan och sedan bröts det) har jag en bokning som jag är hyffsat nöjd med och USAirways.com visar samma. Blir, likt tidigare, att prova på nya Marriott Sukhumvit och Renaissance Heathrow på vägen hem.


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

Swisser

Medlem
David, jag testade nyligen Marriott Sukhumvit i BKK och det får klart godkänt. Bra executive lounge och en suverän rooftop utomhusbar på de tre högsta våningsplanen. Dessutom ligger hotellet mycket nära en BTS-station.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen