Pointspay - Omvandla poäng till kontanter?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Gnopps, 5 April 2012.

1. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag stötte på en sida jag inte sett tidigare. Informationen för de som inte anslutit sig är rätt knapphändig men om jag förstår det rätt kan man via deras sida få ett visakort i sin telefon. När man använder detta kortet dras inte kontanter utan istället poäng från flygprogram (för närvarande endast Ethiad Guest). Jag är nyfiken vad det är för omvandlingsgrad, jag är tveksam om det här är särskilt förmånligt jämfört med att flyga för poängen. Ta en titt här å säg vad du tycker:

PointsPay

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är skeptisk. Kul idé, men man lär ju få så dålig rate att det knappast är värt det.

3. Nystrom

Nystrom Medlem

Håller med! Det är ju bara att jämföra vad du behöver betala i poäng för en inrikes bonusresa jämfört med en muffins hos SAS...
    Ingen bra deal....

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!