Senaste nytt

Pointrabat på bonusrejser for Diamantmedlemmer fra 8. Juni

Chrille

Medlem
Är inte det SAS-standard att hemsidan inte orkar med deras kampanjer?

Fast man har ju ändå en strategi för att jämna ut belastningen, dels genom att öppna upp erbjudandet olika dagar beroende på status, dels genom att inte skicka erbjudandet till alla kunder i respektive status.
 

Dr. Miles

Expert
Är inte det SAS-standard att hemsidan inte orkar med deras kampanjer?
Enligt senaste artikeln på BC finns det bara 4 miljoner medlemmar på SAS EuroBonus därför undrar jag hur liten serverkapacitet de har egentligen.
Jacob skrev:
Stephanie berättar att EuroBonus snart kommer passera fyra miljoner medlemmar, något man hos SAS planerar att uppmärksamma.
Intervju: Nyheter, tankar och förändringar i SAS ombordkoncept - Vi möter Stephanie Smitt Lindberg och Johan Mägi - BusinessClass.se
 

lars.dec8

Medlem
Jag fick mejlet i förrgår.
Visa bifogad bild 36976
Jag håller fortfarande utkik....

Och så fick jag äntligen mejlet från SAS. Klockan 19.22 idag! Bra jobbat SAS...
Skärmklipp2.PNG
 

Homer

Medlem
Jag fick ytterligare ett mail ikväll :rolleyes:


Från: SAS EuroBonus [mailto:info-sas@flysas.com]
Skickat: den 12 juni 2015 19:40
Till:
Ämne:
1 miljon bonusresor – du får starta före!

Som tack för din lojalitet, får du förtur till ett extra bra poängerbjudande!
 

SNIFF

Medlem
Tror aldrig jag fick mailet men det gör ju inget när man hänger här.

Trodde inte jag skulle få nytta av dealen men så insåg jag att det var rätt fördelaktigt. Avbokade mina resor till Berlin (~3500kr) och Visby (~3000kr) under sommaren och bokade som poängresor istället. Det känns som rätt bra valuta för poängen.
 

SNIFF

Medlem
Jag som ville boka mer.... "Just nu är det inte möjligt att boka EuroBonus resor. Vi jobbar på att lösa det så fort som möjligt."
 

FF#1

Medlem
lyckades inte boka en enda resa, det var problem vid alla tillfällen jag hade tid att sitta och försöka, surt!
 
Toppen