Senaste nytt

PointBooster SAS Eurobonus

Appfly

Medlem
Har också fått mina poäng och glädjande nog fick jag 4200 poäng mer än min planering, troligen pga att jag flög mer eco extra än planerat. Tack SAS! Ser redan fram emot nästa Pointbooster...
 

eramag

Medlem
Idag fick jag svar ang det dubbla budskapet i mailutskicken. Men ingenting om 2000 poäng per leg.

Hej,
Jag är ledsen att jag inte hört av mig tidigare men enligt kampanjansvarig avdelning uppstod ett tekniskt fel vid de senaste utskicken av påminnelse för "Points Booster" Kampanjen. Visst har du uppnått din prognos (med råge) och poängen kommer registreras på kontot efter den 8/6.

Är det någon mer än jag som ännu inte fått några poäng? Senaste budet var att höra av sig efter tisdagen den 14/6 om inga poäng registrerats. Jag hörde av mig den 14/6, men inget livstecken ifrån SAS. Börjar bli lagom irriterad då det nu är snart 5 veckor sedan jag först hörde av mig angående strul med denna kampanj.
 

Fredrik

Medlem
Jag har heller inte fått några poäng men jag vet ärligt talat inte om jag ska få några. Jag är säker på att jag nådde målet för ekonomi men inte för ekonomi extra/business. Borde jag få poäng då?
 

090034208

Medlem
Jag har ej heller fått mina 8000 p, mejlade Blue1 som ursäktade dröjsmålet och skrev att poängerna kommer in på kontot senaste i slutet av Juni!
 

Adam

Medlem
Jag ska åka på en Swissbiljett till ZRH via MUC om någon vecka. Flighten ARN-MUC är en SAS-kärra, räknas den med i PointBooster trots att det är en Swissbiljett??
 

David

Medlem
Hej David

När du anmälde dig till EuroBonus PointBooster räknade du med att göra 4 enkelresor med SAS, Blue1 och Widerøe t.o.m. 31 december 2011. Som du ser i sammanställningen nedan har du redan nått ditt mål och tjänat totalt 8000 Extrapoäng genom att delta i EuroBonus PointBooster – grattis!

Extrapoäng sätts in på ditt konto 10/1 2012.

Sådär ja! Nu får man bara vänta några veckor på poängen...
 

Roger J

Medlem
Adam:18253 skrev:
Jag ska åka på en Swissbiljett till ZRH via MUC om någon vecka. Flighten ARN-MUC är en SAS-kärra, räknas den med i PointBooster trots att det är en Swissbiljett??

Ja, SAS-flighten räknas oavsett vem som ställt ut biljetten och om den råkar vara bokad som code-share etc.
 
Toppen